מחשבונים

מחשבון גדילה   מחשבון הריון
 

כתובת הדוא"ל שלכם:


פנאי והפעלות > סרטונים להורים וילדים

התינוקות שזכו ל-50 מיליון צפיות ביו-טיוב

מאת: מערכת טיפת חלב ברשת | פורסם: 28/5/2013
התינוקות שזכו ל-50 מיליון צפיות ביו-טיוב

התינוקות המרקדים של מותג `אוויאן` כובשים את הרשת בפרסומת חדשה ומשעשעת במיוחד. שווה צפייה

לפני ארבע שנים השיק מותג המים "אוויאן" פרסומת ויראלית המציגה תינוקות ופעוטות על גלגליות, אשר מבצעים תרגילים לא נורמליים. הפרסמות הפכה לנצפית ביותר אונליין וכעת החברה החליטה לשחזר את ההצלחה עם פרסומת חדשה.
 

בפרסומת החדשה הקטנטנים השאירו את הגלגליות בבית וניתן לראות בה אנשים מבוגרים פוסעים להם ברחובות צרפת, כאשר לפתע הם נתקלים בבועתם הצעירה בחלון הראווה. כך קורה שהאדם המבוגר והתינוק שהיה פוצחים להם ביחד בריקוד מקפיץ, מצחיק ושמח. הסרטון החדש, אשר שמו "התינוק ואני", זכה כבר ללמעלה מ-50 מילין צפיות והמספרים רק עולים. הסרטון הקודם זכה ל-250 מיליון צפיות.
 

רמי ביבנט, המנהל האמנותי של הפרויקט, מסביר את הרעיון מאחורי הקונספט המבריק: "תינוקות הם חלק מכריע מההיסטוריה והתרבות של מותג אוויאן, בצרפת המים המחולקים בבתי היולדות, לאמהות ולתינוקות, הם תמיד של אוויאן, והדבר כך עוד משנת 1935. לאחר הצלחתו של הקמפיין הקודם, החלטנו שהתינוקות שלנו יפגשו את עצמם, בגרסה הבוגרת. חשוב לנו לשמור על גישה מאוד חיובית, על מסר של ראש פתוח, אפילו כשמדובר במצבים ודימויים בלתי שגרתיים".
 

למעלה מ-400 תינוקות נבחנו בכדי לקבל את התפקיד הנחשק בקמפיין החדש. בקרוב תושק גם אפליקציה חדשה לאייפון, לפייסבוק ולאנדרואיד, במסגרתה תוכלו גם אתם להעלות את תמונתכם או תמונת הילד שלכם ולקחת חלק בסרטון המדבק.
 

יש לכם שאלה? שלחו לנו והכותבים שלנו יענו.

 

רוצים לדבר על זה בפורום? לחצו כאן