מחשבונים

מחשבון גדילה   מחשבון הריון
 

כתובת הדוא"ל שלכם:


צרכנות > צרכנות המשפחה

רמי לוי מסלק את פמפרס מהמדפים

מאת: מערכת טיפת חלב ברשת | פורסם: 27/2/2012
רמי לוי מסלק את פמפרס מהמדפים

רמי לוי, הבעלים של רשת שיווק השקמה, מסר כי פרוקטר אנד גמבל דרשו מחיר אשר היה מחייב אותם למכור את חיתולי פמפרס במחיר 45 שקלים לחבילה - וזה לא מקובל עליהם

רמי לוי, הבעלים של רשת שיווק השקמה, החליט להפסיק למכור את חיתולי פמפרס, זאת לאחר שיצרנית החיתולים, פרוקטר אנד גמבל, לא ספקה להם הנחה במחיר החיתולים, דבר שמשפיע גם על מחיר מוצרי פמפרס בחנויות.
 

לדברי רמי לוי, המחיר שרצתה לגבות חברת פרוקטר אנד גמבל מהרשת, היה מאלץ אותו למכור לצרכן את החיתולים במחיר של 45 שקלים לחבילה, מחיר הנחשב לגבוה וגם לא היה רושם להם כל רווח. בהתאם לכך החליט לוי להוריד את המותג מהמדף.
 

לוי מסר ל"כלכליסט" כי במידה ופרוקטר אנד גמבל יחליטו להוריד את המחירים - המותג יחזור למדפים. לוי גם מעריך כי לפרוקטר אנד גמבל לא תהיה ברירה אלא להוריד מחירים, זאת מכיוון שלדבריו "הם לא ירצו לוותר עלינו".
 

חשוב לציין שמלבד חיתולי פמפרס הרשת ממשיכה למכור את מוצרי פרוקטר אנד גמבל האחרים וכי לא קיים כל סכסוך בין הצדדים, מעבר לחילוקי הדעות בנושא מחיר החיתולים.
 

חיתולי פמפרס מהווים כיום כ-27 אחוז מנתח שוק החיתולים. במקום הראשון האגיס עם 48 אחוזים ובמקום השלישי טיטולים עם 21 אחוזים. 4 אחוזים נוספים שייכים למותגים האחרים הנוספים.


כל מבצעי החיתולים - עכשיו בפעוטות - למעבר לחצו כאן

יש לכם שאלה? שלחו לנו והכותבים שלנו יענו.

 

רוצים לדבר על זה בפורום? לחצו כאן